27.4.11

No i po świętach. Na szczęście jeszcze nie po przerwie, bo dzięki rektorskim, dziekańskim i starościńskim Ise ma wolne aż do 4 maja (prawdopodobnie). A jutro wybiera się na kolejną imprezę grupową. I ten... no... Ma nadzieję, że i tym razem wykaże się hmm... pewnymi zdolnościami.

Oczywiście pewnie nic nie zrobi, jeśli chodzi o studia. Albo zrobi niewiele. Ale nie jest źle, Doktor obiecał nagrać odpowiednią płytę na ćwiczenia. Gorzej będzie z ułożeniem sms-a przypominającego o tym...

Za to wreszcie działa artystycznie. Na prezenty musi wyhaftować dwie rzeczy, a potem obiecuje dokończyć to co zaczęte i dopiero potem zabrać się za następne. A dziś bawiła się decoupage ^^ Cuda nie zrobiła, ale początkująca jest i to dlatego...

Idzie zachwycać się soundtrackiem z A single man (dzięki Nika za film!)

12.4.11

Hahaha!

Wreszcie Ise zakończyła swoją sesję! Don Ricardo zdany (swoją drogą wszyscy wykładowcy jakoś potrafią odpowiedzieć na proste "dzień dobry", a on nie...). I to nawet na 3+, co było najwyższą oceną. Wraz z Ise tak "mądre" osoby są jeszcze 2. Cieszy się bardzo, bo wszystkie osoby z jej grupy zdały. Ale ogółem i tak połowa nie zdała komisa. Poza tym Ise nie mogła oddać dziś indeksu, bo prodziekan omyłkowo wpisał jej dwóję do indeksu. I musiała znowu czekać półtorej godziny zanim przyszedł. Ale wreszcie może powiedzieć, że jest na IV semestrze. Najwyższy czas, bo w poniedziałek ma pierwsze kolokwium zaliczeniowe...

10.4.11

W oczekiwaniu

Komis napisany. I choć wyniki wg regulaminu powinny być tego samego dnia, to Ise musiała czekać aż tydzień. To znaczy jeszcze czeka, bo rezultat pozna we wtorek. Ale coś czuje, że warunek będzie musiała wykorzystać.

Rozmowę poważną też odbyła. Też czeka na rezultaty. Może będzie dobrze.

Z rzeczy fajniejszych to Ise była wreszcie na imprezie grupowej. Było miło, a cytrynówka lubelska jest fantastyczna. Wino mołdawskie również. W ogóle Ise jest zaskoczona swoimi "możliwościami". A imprezę sponsorowały słowa "broda", "Ukraińcy" i Alexander Skarsgård.

4.4.11

Nie-eee!

Nie chce! Niech ktoś za Ise napisze tego komisa. Ona sama nie chce i/lub nie może się skupić. Ma ochotę po prostu olać to i iść już spać. Z drugiej strony musi tyyyle jeszcze poprzeglądać chociaż. W ciągu tych 3 tygodni jej notatki podwoiły się, ale to chyba nie przełożyło się na wiedzę. Niech ktoś coś zrobi!